11.30

     Datum: 2008-02-06 Kl: 15:56:52
Skönt att sluta halv tolv idag, det räddar liksom hela dagen. Jag fick en liten springmarch idag med för jag var tvungen att leta land och rike runt efter en metrotidning så jag kunde läsa om Kenza som skulle vara med idag. Men när jag och S väl hittade en så gav hon mig fyra stycken tidningar och en till sig själv. Det var tur det för så kunde vi ta varsin att sitta på när vi skulle vänta på bussen. Jag satte mig dock rakt på vackra Kenzas ansikte men jag hoppas inte hon tar illa upp. Hon gjorde trots allt dagens insats när hon agerade sittunderlag åt mig (:

I väntan på bussen satt jag och S och snackade om Stockholm. Så pratade vi lite om Södertälje och då kommer det fram någon till oss som verkar ha någon skada och börjar överösa Södertälje med lovord om hur bra det var och att det bara var 3 mil in till stan osv. Jag kunde knappt höra vad hon sa men så verkade det som att hon ville att jag skulle svara henne. Så jag bara drog till med något och höll masken så gott det gick. 

Imorgon har jag en fet powerpoint-presentation som ska lämnas in och redovisas. Det känns sådär med tanke på att jag inte är färdig och inte har någon större lust att göra den färdig för den delen heller. Det värsta av allt är att S verkar sitta och göra MVG uppgifterna och dom hade jag tänkt att hoppa, men här ska vi ta oss till nya nivåer märker jag. Finns det ingen hiss?

Jag är snart tillbaka !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0