Cityakuten

     Datum: 2008-02-25 Kl: 20:24:48
Nu ska jag snart ägna resten av min resterande kväll åt Cityakuten. Det är så bra för jag gillar det.
Min mamma ska vara snäll och snart ta med ett äpple upp till mig (:

Jag har dragit hårt i tyglarna idag och bestämt åt mig själv att jag inte ska sätta mig vid datorn det första jag gör. Det gick ganska bra, eller jag satte mig inte i sängen med den i alla fall. Men annars så har den lilla computern vatt med mig överallt. Det går aldrig som jag vill.

Godnatt, för jag ska sova tidigt idag som jag alltid säger.

Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

älskar cityakuten ;)

2008-02-25 @ 20:31:40
URL: http://metrobloggen.se/helenascity

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0