Dagen.

     Datum: 2008-02-08 Kl: 21:05:44
Skolan var härlig idag. Fixade slingor på P på förmiddagen och jag blev nöjd med resultatet. Det blev hon med så det kändes bra. Sen käkade vi en snabbis i matsalen. Efter det stannade vi kvar i matsalen för vi skulle kolla på en utställning som florsiterna och industri hade gjort. Sen hade jag prov på schamponering och det gick väll helt okej. Jag hade mer tanke bakom det hela än dom andra iaf så vi får hoppas på ett bra betyg. Sen svar jag tvungen att klippa lite ökande länger på min docka och det gick väll sådär. På rasten smygklippte jag S för hon ville ha det lite mer uppklippt. Det lyckades vi med på bara 15 minuter och då hade vi till och med hunnit sopa upp håret. Applåder till oss för det! P fick testa att schamponera mitt hår med förresten. Hon tyckte det var lite svårt och det rann floder in i mina öron vill jag lova, men det är inte lätt första gången. F var förresten och hälsade på i skolan idag. Roligt att se henne (:

När vi kom hem nu så slänge vi på "Harry Potter och den flammande bägaren" och så somnade vi. Sen blev det kinamat för hela slanten och nu tänkte jag att jag skulle spela lite playstation så att P kan få min dator lite (:

(Försökte lägga in bilder på slingorna men fick inte in bilderna på datorn. Ska försöka igen senare.)

Uppdaterar kanske mer sen. Ha en bra fredagkväll annars! ♥

Kommentarer
Postat av: Lexie

fin blogg :)

2008-02-08 @ 21:13:49
URL: http://musicofc.blogg.se
Postat av: Majken.

nej jag trivs inte alls här längre, mår bara dåligt av att sitta fast här och känna att jag aldrig gör något. det har gått helt okej men när jonas lämnade mig och jag var så pass låst att jag inte kunde följa med honom så gick det inte mer. så då började vi prata om att flytta. Så frågade mamma vart jag ville flytta och lite sånt. så vi diskuterar det bara än så länge. kraam

2008-02-08 @ 21:40:39
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0