Debatt

     Datum: 2008-02-28 Kl: 17:53:14
Idag var då den dag som var planerad för debatt och det blev det också. En del grupper var riktigt bra och en del var aningens sämre. Tyvärr hörde min grupp till dom som var lite sämre. Eller vi var uppriktigt sagt totalt as dåliga. Men jag ska tacka Albin & Jacob för att dom pratade för det räddade att vi inte floppade totalt. Jag satt nämligen tyst som en mus och skrattade. Jag kunde verkligen inte säga någonting för min hjärna hängde inte riktigt med. Lisa som var i gruppen som vi debbaterade i mot sa sådana ord som jag inte ens visste vad dom betydde. Nu i efterhand upptäcker jag att hon nog psykade mig, och det funkade.

Efter debatten skulle vi förbereda oss inför redovisningen i morgon men jag & Deborah satte oss och spelade cs med John tills vår lärare sa att vi fick sluta tidigare. Så jag var hemma redan halv 4 idag. Det ni ;D

Min bussgubbe var en idiot idag. Jag tryckte på stopp och ställde mig vid dörren. Men icke sa nicke, ingen dörr öppnades. Det gick på två där fram och då glömde pussgubben att kolla bak så han såg inte att jag skulle av. Så då fick jag åka med till nästa station. Det är en av de dåliga sakerna med att bo i ett samhälle, vi är så lite folk som ska av bussen på dom olika stationerna att vi inte äns märks. Eller vad det frågan om ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0