Det är varmt.

     Datum: 2008-02-28 Kl: 20:48:21
Fy  farao vad varmt det är. Jag gör samma misstag varje gång genom att sätta mig under mitt duntäcke fullt påklädd med datorn på mig. Så nu råkade jag sitta och klaga lite i min pappas närhet och hans kommentar var "Om man sätter sig under ett täcke kan det inte gå annat än illa". Jaså, som om jag inte redan visste det?
När jag är varm så blir jag alltid väldigt varm om fötterna. Dom kan vara iskalla men jag svettas i dom ändå fast det inte märks. Min andning övergår till mina fötter efter att klockan slagit sju på kvällen. Så nu sitter jag här och kan knappt andas eftersom mina fötter är under täcket och kollar på Super Nanny. Den ena ungen är helt extrem och kastar saker och förstör hela deras hus. Sådan ska inte min unge bli, det ska jag se till.

Good night ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0