Dröm & Glöm.

     Datum: 2008-02-26 Kl: 19:57:27
Nu är jag arg. Hela min kväll är förstörd tack vare min pappa. Han har fått för sig att han ska kolla på Grannfejden på tvn och det hade jag då bestämt inte tänkt att kolla på. Jag skulle ju kolla på Gossip Girl. Men eftersom jag redan har sett avsnitten innan och har dom på datorn så var det bara tack och hej. DRÖM & GLÖM.

Jaha, vad ska jag göra nu då? Kolla på klass 9 A funderar jag på. Men tro inte att jag inte fortfarande är arg för det är jag -.-

image99
Ge mig kanal 5 på min egen tv om du nu ska göra så här mot mig !

Kommentarer
Postat av: Rebecca.

Hänkar du på handboll idag?

2008-02-27 @ 14:39:56
URL: http://bexan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0