En pappas plikt.

     Datum: 2008-02-07 Kl: 21:14:47
Nu är det så att det är kris på min elektroniknivå här hemma. Mina singstarmickar är sönder och även fast M har försökt laga dom så gick dom förlorade. Men tack ändå för försöket. Sen så har mina hörlurar till mobilen gått sönder så dom glappar och har sig hela tiden. Och jag vill inte veta om mer bussresor till skolan med icke helt fungerbara hörlurar. Jag har också kommit på att jag skulle behöva en digitalkamera nu så till sommaren.
Så nu tycker jag att det är en pappas plikt att fixa fram det här till sin dotter. Jag vet att jag kommer lyckas att fjäska till mig nya mickar och hörlurar men det där med digitalkameran är projekt svårare känner jag på mig. Men om jag börjar be lite snällt om en nu så kanske han har vant sig vid tanken till sommaren och då kanske jag får en.
Men dom andra sakerna är jag säker på att jag får. Det gäller bara att man är bestämd när man ber om det så han förstår att han inte har något annat val än att köpa det.

Det är väl trots allt en pappas plikt att ordna med det elektroniska och göra sin dotter glad ? (:

Kommentarer
Postat av: Hang

kräsna skit..........

2008-02-07 @ 22:01:01
URL: http://hang.blogg.se
Postat av: Emmy

Haha, håller med. Visst är det deras plikt.
Lycka till med fjäsket :-)

Hoppas du får en trevlig helg

2008-02-08 @ 17:54:25
URL: http://kennelgnistra.blogg.se
Postat av: Jimmy

bortskämd :D

2009-11-08 @ 11:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0