Flöööt.

     Datum: 2008-02-03 Kl: 19:17:58
Efter min studcirkeln såg blev det som sagt en sväng till "the house of J".
Väl där kom vi alla på att det var söndag så det var bara att ha en liten pengarinsamling och sedan åka till Ica och köpa chips och dipp. Så vi satte på lite mer "Sällskapsresan" och flötade i oss allt.
Det satt verkligen bra i min mage och jag är mätt än. Men min plånbok mår där emot sämre.
Jag var ju glad för att jag hade pengar över efter helgen till mina frallor i skolan men nu ser det mörkt ut.
Men jag fick trost allt 11 kronor av R igår, så det ska han ha ett stort tack  för (:

Nu ska jag duscha och öva på glosor. Jag kom självklart på idag att vi hade glosprov imorgon.
Men dom är inte så svåra så det ska nog gå bra med bara lite sista minuten plugg.

image44
The Graabs ! (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0