Fotboll är livet? Fotboll är bäst?

     Datum: 2008-02-20 Kl: 17:24:36
Det var ju som sagt fotboll idag i skolan. Den som såg mig hade skjutit mig om den hade haft tillgång till vapen må jag säga. Det är inte ofta ni ser mig skriva detta men det var faktiskt ganska kul.
Vi började med att springa två varv runt planen som uppvärmning. Kan säga att redan efter det så ville jag packa ihop mig och gå hem för där var mina krafter slut. Sen drog dom igång en massa olika övning och jag är ledsen men tyvärr, jag kan inte kontrollera en boll samtidigt som jag rör på mig. Vi skulle försöka skjuta skott på mål med. Kul för mig, mina bollar kom knappt fram till målvakten. Vi avslutade i alla fall med att vi skulle spela match i 30 minuter. För det första, tror dom ens att jag kan spela en fotbollsmatch? För det andra, tror dom ens att jag kan hålla mig aktiv i 30 minuter? Det slutade med att jag & Debora stog mitt på planen och hejade på dom andra. Jag fick några passningar ibland och dom tog jag snyggt hand om. Killar, ni hade inte behövt passa mig för ni visste ju hur det skulle sluta. Precis innan matchen var slut så offrade sig hela mitt lag och hade spelar fram värsta fina läget framför mål till mig & Debora. Men nej tyvärr, vi missar bollen båda två framför öppet mål. Jag erbjöd er att skjuta mig efter det. Det var många som skrattade ut oss över det men jag klandrar dom inte.
Sen var det nerjoggning två varv och då blev det jobbigt igen. Vi avslutade med ett snyggt gruppfoto med.

Över lag så var det faktiskt ganska kul. Jag ställer upp som offer en gång till om det skulle bli någon mer gång ;D

Nu ska jag hjälpa Mami med maten.

Kommentarer
Postat av: Majken.

haha, gör det! :)

2008-02-20 @ 20:23:19
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se
Postat av: Hannah

haha, ushja, det kan jag tänka mig! måste luktat otroligt illa ;(

2008-02-20 @ 20:26:27
URL: http://hsomihg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0