Godnatt.

     Datum: 2008-02-08 Kl: 22:54:54
Jag vet att det är fredag idag men denna fredagen till ära så går jag faktiskt och lägger mig tidigt.
Jag har vatt så trött denna veckan och så händer det ändå ingenting ikväll så jag känner att jag är värd att däcka nu.

Jag spelade som sagt playstation en stund innan, eller rättare sagt tills nu. Det finns nog ingenting som gör mig så arg som när det går dåligt på det. Jag vet inte hur många sjvälvmordsramsor jag drog för P när jag var som mest arg och inne i spelet. Jag förlorade 14 liv på en boss och då är det illa. Det var så att jag skämdes över mig själv. Bara för att jag shabblade bort mig så på bossen så fick jag göra om en massa banor som jag redan klarat. Gud vad jag var arg! Men jag slutade sen, för jag kom på att det skulle vara lite trevligare om man blev några år äldre och inte slutade sitt liv framför en äcklig liten kaninbnoss som kan driva en till vansinne.

Godnatt lovies ! ♥

Kommentarer
Postat av: Majken.

svar: nopsie i såna fall är det bara jag.. men jag får se, det enda jag sa att jag ville flytta dit jonas är och egentligen
ligger det ganska mycket önsketänkade i det. flytta så jag bro ensam skulle jag nog inte klara för är livrädd förmörker (: kram!

2008-02-08 @ 23:32:13
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0