Grattis Mamma.

     Datum: 2008-02-12 Kl: 20:44:13
Idag är det grattis till min mamma för hon fyller år idag. Hon ville att jag skulle berätta för er att hon hade bjudit mig på en semla och chokladboll till fikat idag. Antagligen för att låta som en bra förälder? Men det tackar vi för mamma (:

Min pappa ville också ha ett litet ord med här i bloggen idag eftersom mamma fick det.
Vi pratade nämligen om den där bruna runda bajsbollen vid bordet idag eftersom mamma hade köpt det till fikat.
Vi kom in i en livlig diskussion om vad den där bajsköttbullen hette egentligen. Mamma tyckte att det var negerboll för att det alltid har hetat så och jag tyckte chokladboll bara för att inte vara rasistisk. Men pappa, han tyckte bestämt att den hette "Kurriduttkaka" för det har han kommit på själv. Så dagen och min pappa till ära ger jag den bruna bajsköttbullen namnet Kurriduttkaka.

Nu blir det en Bring it on film.



Kommentarer
Postat av: Erika

många födelsedagar!

2008-02-13 @ 13:17:13
URL: http://eriikas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0