Grattis på födelsedagen Marcus.

     Datum: 2008-02-24 Kl: 01:30:09
Idag är det inte vilken dag som helst heller utan det är 23 februari och där med Marcus Svenssons födelsedag.
Så det blir hundra miljoner grattis på födelsedagen till honom (:
Den killen sprang runt och gick på överenergi hela kvällen och var så härlig och glad. Men som sagt det är ju inte varje dag han fyller 16 år och har varit byxmyndig i ett helt år som han själv tyckte var väldigt viktigt.

Så den här dagen blir hans helt egna bara för att han är så klockren. Han är alltid glad och flyger runt på rosa moln och skrattar och har sig. Han är alltid helt sjuk och kommer med helt störd idéer men det är bra ;D

Han undrade varför jag inte gett honom någon present idag och då skyllde jag snabbt ifrå mig med att jag inte hade fått någon av honom när jag fyllde år, men då kontrar han snabbt och säger att vi inte kände varandra då. Men det tror jag visst att vi gjorde om jag inte minns fel. Men jag lovade i alla fall att han skulle få Hubba Bubba inslaget i presentpapper och det nöjde han sig med ;D

image96
Grattis världens bästa Marcus ! ;D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0