Handboll.

     Datum: 2008-02-10 Kl: 14:57:42
Morgonen började ju bra för mig & S som skulle gå och kolla på hennes pojkvän som spelade handbollsmatch. Vi vaknadevid åtta som vi skulle och så skulle S gå och dra upp rullgardinen. Men något gick fel och vi somnade och vaknade inte förrens fem i nio. Då blev det hus i helvete, på med kläderna och iväg på cykel med kakor i fickorna. Men vi han dit i tid och kunde pusta ut på läktaren. Killarna förlorade matchen med 3 bollar så det var lite surt. Men vi ska snart iväg och kolla på deras andra match och den hoppas vi dom tar (:

Vi har också kollat på "Harry Potter och Fenixorden" idag efter matchen. Så nu finns det inga mer Harryfilmer jag kan kolla på. Men funderar att kolla om på fyran och femman för dom har jag bara sett en gång.

Vi fixade maten här i huset idag igen. Det blev ugnsbakad falukorv och den blev god som satan. Jag är riktigt stolt över mig själv som hjälper till så mycket här hemma nu för tiden. Men jag ska kanske med P till Göteborg någon dag i veckan och nu har jag ju en anledning till att kanske be om lite pengar. Jag har en avsikt med allt jag gör.

Godbye for a while ! ♥



Kommentarer
Postat av: Gert

Hallå, du får ju hejda dig lite, vi ska ju kolla på någon film i helgen med :) och jag vill se 4 eller 5:an för jag har ju bara sett dom en gång jag med :)

2008-02-10 @ 18:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0