Handboll.

     Datum: 2008-02-19 Kl: 18:40:01
Nu är det så att jag har fått en inbjudan från Rebecca att komma och kolla på hennes match. Hon har undrat varför jag inte har kommit och kollat innan och då har jag sagt att det varit för att hon aldrig bjudit in mig. Nu helt plötsligt har allt detta vänt och jag sitter här nu med en inbjudan till hennes match. Så jag tog tag i det och ska ta med Amanda till matchen nu så att jag får se henne spela för en gång skull (:

image76

Min plan över att duscha och kolla på Gossip Girl och I huvudet på Gynning sprack nu som ni ser, men det är inte hela världen. Gossip Girl har jag redan sett och I huvudet på Gynning ses lika bra på web-tv ;D

Det är fotboll i morgon på det nya schemat. FOTBOLL FÖR ALLA ! Förstår ni? Inte bara för Alvida utan för Sagofén också. Jag går i Sagofén och jag kan inte spela fotboll. Jag ser inte fram emot detta men jag tror i och för sig inte att Alvidorna ser fram emot att få sätta upp olika håruppsättningar på fredag. Så det jämnar ut sig och tur är väl det.

Nu ska jag strax iväg och kolla på min premiärmatch med Becca i spel ;D

image77

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ha en bra kväll! :)

2008-02-19 @ 18:40:52
URL: http://www.menjohanna.blogg.se/
Postat av: Hannah

vad tycker du gör en blogg intressant att läsa?

2008-02-19 @ 18:46:58
URL: http://hsomihg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0