Hemma.

     Datum: 2008-02-15 Kl: 18:47:22
Nu är jag hemma igen från Göteborg. Som ni märkte så blev det inget uppdaterat där. Min lilla dator låg bara och skräpade i hallen under hela vistelsen.

Göteborg var i alla fall bra. Paulinas bror var en trevlig prick och han var lik sin syster. Vi slapp betala tåget dit så det var bra. Inne på stationen sen fick vi var sin ros av en gubbe för att det var alla hjärtans dag. Tack så mycket du snälla gubbe (:
Sen tog vi spårvagnen (utan att betala) till hans lägenhet och lämnade väskorna. Sen drog jag & Paui ut på stan och shocppade och käkade på Donken. Det kom in två killar på runt 10 år på Donken och dom var västa BRATSEN.
Men dom var lite småsöta och lekte nog lite tuffa ;D

Sen när vi skulle tillbaka till lägenheten när vi var klara på stan så börjar då det komiska. Vi två ungdomar ska förska komma på rätt spårvagn och jag kan säga att vi hade inte en aning om hur det funkade. Vi ville absolut inte visa att vi inte visste hur man gjorde och vart vi skulle så vi höll masken och steg på en spårvagn i tron på att det var rätt. I början kändes det bra och vi stog och skrattade lite för att vi inte hade betalat denna gången heller eftersom vi inte visste hur man gjorde. Vi åkte en stund och på tavlan kom det upp en massa gatunamn men inte den vi skulle av på. Plötsligt kollar Paui ut och börjar skratta. När jag kollar ut har vi typ åkt ur stan och är på väg in i förorterna. Men vi åkte med lite till men sen sa jag att vi måste gå av om inte det här ska sluta i katastrof. Så vi sitger av men Paulina drar mig på första bästa spårvagn som kommer och väl på den försöker jag få henne att inse att det här också är fel. Den tog oss bara ännu längre bort från stan. Så efter en station sliter jag av henne igen och där stod vi på värsta ghettostället. Det kändes inte bra någonstans men med lite tänkande och med en dos av mitt bästa lokalsinne så lyckades jag få oss tillbaka till lägenheten igen.

Väl hemma gick vi med hennes bror och köpte godis, gjorde mat och kollade på två Beck-filmer (:

Det var en snabb uppdatering om de senaste två dagarna i mitt liv.
Nu är jag trött i hela kroppen och ska vila lite.
Vad händer ikväll ? (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0