Hjälp.

     Datum: 2008-02-17 Kl: 12:08:29
Hjäääälp. Vad ska jag ta mig till? Jag & systrarna Östensson skulle egentligen till Jönköping idag men det blev det ingenting med eftersom Amanda smsar och säger att Jonna har blivit sjuk. Inte vilken sjuk som helst heller, utan hon har spytt ! Jag var ju herregud hela kvällen hos dom igår ! Herregud, tänk så blir jag sjuk. Jag vill inte ens tänka på det. Jag kommer knarka vitpepparkorn idag!

För övrigt så har jag ryck i min hand. Det rycker i det där fläsket mellan tummen och pekfingret. Det känns inte bra.

Nu ska jag fundera på om jag ska stiga upp eller inte. Det kommer ändå bara bli en rutten dag, det känner jag på mig.



Kommentarer
Postat av: Hanna

VITPEPPARKORN I ALL ÄRA!
Remember när både din & min familj hade magsjuka? xD

2008-02-17 @ 15:14:16
URL: http://hannanielsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0