Hmm -.-

     Datum: 2008-02-04 Kl: 08:15:34
Jag är på ruttet humör nu och det har jag vatt ända sedan igår från klockan tio över tolv. Det var nämligen då som jag sov som skönast och tydligen då som min bror kände för att gå upp och göra någonting. Jag vet inte vad det var han gjorde uppe men han gjorde det inte tyst i alla fall för jag vaknade av det. Jag som äntligen hade somnat kunde ju glömma att få sova vidare och till råga på allt så glömmer han att släcka lampan ute i tvrummet. Han verkar inte märka att han inte släckt lampan men det gör jag, för den lyser rakt in i mitt rum. Så då fick jag gå upp och släcka den. Då blev jag arg och han fick en utskällning och jag försov mig nästan idag.

Tack & Hej. Nu ska jag ha idrott. Det hatar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0