Idag hände det grejer.

     Datum: 2008-02-27 Kl: 21:21:39
Tänk alla dom gånger jag sagt att vår grupp inte gjort någonting i skolan och multiplicera det med 10. Då har du fått fram hur mycket vi har gjort idag. Absolut verkligen INGENTING. Eller jag offrade mig faktiskt och satte ihop powerpoint-presentationen men dom andra var det inte mycket med. Vi slutade halv 12 idag så jag och Sofia fick skriva loggboken i bussen hem som vanligt för det finns ju två andra filurer i vår grupp som totalvägrar att göra det och har ansett att det är något jag ska göra på min fritid. Tur för dom att jag kom på det där med loggboken nu, för jag har ju för sjutton inte lämnat in den kom jag på. Men nu är det fixat.

Det är sjukt hur stor skillnad det är på att komma hem klockan 1 och klokan 4. Igår var jag hemma vid 4 och hann med att sitta och prata med mamma & Rose - Marie en stund, äta, kolla lite på tv och sen sova. Idag när jag var hemma redan vid 1 så har jag hunnit äta kex, kolla på Richard Scarrys äventyrsvärld, Oprah Winfrey Show, Cityakuten och lite av Bröderna Lejonhjärta, vatt hos Amanda och ätit och pratat, vatt på handboll, kollat på Rent hus och nu ska jag strax duscha. Det är sjukt stor skillnad och jag behöver inte sova förren om en timme typ. Det kallar jag lyx ;D

Jag tänkte att jag skulle hinna med att kolla in en tjejs bilddagbok idag också men så var då kruxet att jag inte visste vad hon hette så jag skulle ju vara tvungen att söka och ha mig. Men nej, det besväret sparade hon mig för hon hade nämligen snokat runt på min idag. Men det är rätt, snoka ska man göra. Så det var för mig bara att klicka in på hennes och kolla runt. Hon såg riktigt söt ut och det var trevligt att kika in där. Så tack för titten, tjejen (:

Kommentarer
Postat av: Hanna

meeen vem är tjejen?:D

2008-02-27 @ 21:34:48
URL: http://hannanielsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0