Ignorenta tankar.

     Datum: 2008-02-05 Kl: 20:49:38
Nu ska jag försöka förklara mitt ignorenta tänkade lite snitsigt för er här, för jag tänkte nämligen på en sak idag på morgonen när jag skulle ta en macka ur påsen. Jag fick en tanke angående mögel.
Jo jag kom på det att om man har en påse med mackor och man inte har tagit och ätit någon över helgen till exempel så tror åtminstonde jag att det kanske är mögel på den, så det måste jag kolla upp. Även fast jag inte hittar något mögel så känns det lite tveksamt till om jag kan äta dom eller inte. Men det hade varit en helt annan sak om jag hade tagit en macka ur påsen lite då och då under helgen. Då hade jag aldrig haft en tanke på att det skulle finnas mögel på dom idag, även fast det hade vatt samma mackor jag skulle ätit upp. Fattar ni?

Men jag tog ett wildcard idag och åt i alla fall en macka ur påsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0