Jaah ni.

     Datum: 2008-02-24 Kl: 01:17:59
Jag är för tillfället säker på att det står någon eller några utanför mitt fönster och skriker nu. Men jag vågar inte gå och kolla för då kommer det bli så att dom ser mig före jag ser dom och det är det värsta jag vet. Är det något som ska ses så är det jag som ska se det först och där med basta.

Hos Jocke var det trevligt i alla fall, fast vi kollade inte så mycket på melodifestivalen. Vi kollade på filmer från när han & Kickos var i Österrike och åkte skidor nu på sportlovet. Sen slängde vi i och för sig en blick på melodifestivalen innan vi kollade på någon annan meningslös film som jag inte fattade ett skit av. Men jag & Marcus hade tuggummibubbelsblåstävling istället. Sen kollade vi på slutet av "Day after tomorrw"  och Robbin gick hem. Avlöste gjorde Mattias som hade kommit fri från sin så kallade pakt. Vi trodde vi hade förlorat honom till en början. Sen gjorde vi inte mycket mer av värde. Marcus sprang runt och hade överenergi och fjantade sig och lekte ko, gris och får samtidigt som han gjorde ljud i en ihoprullad tidning. Men han var väll glad över att det var hans födelsedag så jag kan inte klanka ner på honom för det.

Nu är det dags för sängen antagligen. Men jag vet inte om jag vill det riktigt än men jag har väll inget val.
Godnatt ! ♥

image94
Grabbsen + Kickos som saknas på bilden.

image95
Paauuuii (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0