Jag bjuder på mig själv och på andra.

     Datum: 2008-02-15 Kl: 23:37:29
Kvällen till ära har jag bestämt att jag ska bjuda lite på mig själv och på andra. Anledningen till det är att jag sitter i ett rum där två homosapiens ligger och sover, där två marsvin sitter och fläskar i sig sallad och där jag har tråkigt.
Eftersom jag inte sitter på min dator så finns här lite roliga gamla bilder att lägga upp.
Så plocka fram popcornen och njut ! ;D

     

1. Min kära vän Joakim försöker få sin kanin Nasse berusad. 2. Jag älskar Donken. 3. Jag & Hanna i våra bästa dagar. 4. Jag var utklädd till något grotekst på luciabandyn. 5. Jag trivs som bäst i en Ullaredspåse. 6. Alla har väll varit träd någon gång på en fredagsshow ? ;D

image72
Jag avslutar med denna bilden eftersom vi är så äckligt snygga här xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0