Kalas.

     Datum: 2008-02-01 Kl: 17:46:02
Sådär ja. Nu funkar internet som smort igen.

Jag var ju som sagt på kalas igår hos Joakim. Det var mycket trevligt och vi åt kladdkaka och cornflakeskakor. Men dom idioterna hade börjat äta innan jag kom. Men efter det så flyttade dom i alla fall in en ny soffa i hans rum som var mycket trivsam att sitta i. Sen spelade vi "Vem vill bli miljonär". Det var så äckligt lätta och roliga frågor på samma gång, fast mot slutet blev dom faktiskt rätt svåra. Sen drog alla hem utom jag, Mattias och kalasbarnet själv då. Så vi satt och ruttnade lite och det spårade ut lite smått som vanligt. Sen drog tönten så var det bara jag och Jocke kvar. Så jag satt vid dator och han mublerade om lite smått och sen pluggade han och kollade på ett väldigt roligt tvprogram. Men det var ett trevligt kalas i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0