Magiska fingrar.

     Datum: 2008-02-20 Kl: 20:59:10
Här sitter jag i min säng med handduk på huvudet bland två datorer, dvd-skvior, telefoner, en tv-dosa, sladdar, muffins och kex. Det är liksom det som behövs när jag ska bränna ut filmer till Angelica. Men det har verkligen inte gått min väg med det projektet idag. För det första så var det inte rätt format på en av filmerna så det fick jag göra om och öppna och grejja. Sen när jag har fixat med alla filmer och lagt dom i rätt mapp så var det bara att bränna ut dom kvar. Men då vägrar dataidioten att bränna ut det ! Då blev jag arg för i den här sängen är det jag som bestämmer över mina datorer så den ska inte sitta och tro att den är någonting och kan göra som den vill. Men efter några bestämda tankar och funderingar så fick jag det att fungera. Så precis nu så sköts skivan ut och den lilla segertrudilutten spelades för mig. Nu är jag glad igen och  för övrigt så kollar jag på Fredsstyrkan. Det har  jag aldrig gjort förut så jag känner mig fredlig nu ;D

Nu ska jag kolla på  Andra Avenyn.
Godnatt mina vänner ! ♥

image78
Jag har fortfarande inte städat mitt rum. Fy !

Kommentarer
Postat av: Rebecca.

haha oooja!
det är bäst;)

2008-02-21 @ 14:08:27
URL: http://bexan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0