Matt i köttet.

     Datum: 2008-02-09 Kl: 18:32:21
Nu är jag hemma från A-lagsmatchen. Dom vann men jag minns inte med hur mycket. Vi cyklade direkt hem i kylan sen och smäckte i oss lite mer tacopaj. Så nu ligger vi här i min säng och vet inte vad vi ska göra. H & Co kanske skulle komma förbi men vi får se hur det blir. S ska tydligen sova hos mig inatt och hon har tvingat med mig att kolla på hennes pojkvän imorgon när han spelar handboll. Omänskligt tidigt är det med. Vi måste gå upp vid 8 för att vi ska vara där vid halv 10 när det börjar. Till råga på allt så är jag redan matt i mitt kött så jag hade behövt sova imorgon.

Men men, ikväll blir det antagligen Melodifestivalen. Får se om det kommer över några (:

image52

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0