Nu är det slut på det goda.

     Datum: 2008-02-28 Kl: 19:12:16
Idag på morgonen klockan 05.55 upptäckte jag att jag hade lite kris på byxfronten. Jag hade inga jeans som jag ville ha på mig, men eftersom jag inte hade tänkt att göra någon ass-chock i skolan så tvingade jag mig själv att sätta på mig ett par byxor jag intebrukar använda. TVINGA var verkligen ordet. Jag fick ju för sjutton knappt på mig dom och när jag äntligen fått på mig dom ordentligt så var det knappen som kärvade. Inte en chans att jag kunde stänga knappen men den styrkan jag har i armarna på morgonen. Så det tog mig tio minuter att få ihop byxorna men tillslut så satt dom på plats. Men då var klockan redan mycket och jag han knappt fixa i ordning resten av mig. Så på grund av mina envisa byxor höll jag på att missa bussen men på något vis så han jag som alltid.

Men nu i alla fall så upptäckte jag för en stund sen ett hål jämte gylfen. Kul att mina byxor börjar tala om för mig att jag har blivit för tjock. Då har det gått för långt mina vänner. Så det ser ut som att det är slutet för mig och mina kex. Jag känner för att dö när jag tänker på det, jag älskar mina kex.

Nu ska jag nog gå ner och ta ett äpple........ och ett kex.
Klass 9 A väntar på web-tv här på min dator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0