Ny vecka, nytt projekt.

     Datum: 2008-02-18 Kl: 18:36:42
Denna veckan har verkligen startat bra. Jag var inte alls trött idag på morgonen när jag vaknade, men det ger bakslag nu tyvärr. Det var ljusare än vad det brukar vara när jag satt i bussen. Jag hoppades på att det skulle bli en solig dag för jag åker tyvärr innan solen har gått upp så jag kunde inte veta om det skulle bli sol, men det blev det.

I skolan idag har vi dragit igång ett projekt med Alvida (Idrott & Hälsa klassen). Lärarna kallar det "ett schemabrytande projekt om miljön". Så vi har i alla fall fått ett specialschema som vi ska ha nu i två veckor framöver. Efter första dagen så är jag faktiskt helnöjd med min grupp. Det är jag och Sofia från min klass och två som hette Albin & Jacob från Alvida. Den där Jacob svek oss från start och var sjuk idag, men Albin var där. Vi tyckte det var himla kul att han hette Albin men det hade vatt ännu roligare om han hade hetat Alvin, så det döpte vi snabbt om honom till. Så numera är vår grupp "Alvin & Gänget".
För att starta hela det här kalaset var vi tvugna att kolla på "En obekväm sanning" av Al Gore. Det var inte så uppskattat och folk låg och sov lite överallt. Men vi överlevde det med.

Tror ni att jag lyckas börja mitt nya liv idag? Det tror tyvärr inte jag, för jag har redan svikit mig själv och ätit kex idag.

image75

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0