Ödet.

     Datum: 2008-02-13 Kl: 13:21:03
Det måste vara ödet säger jag bara. Jag sitter här med datorn i knät framför tvn där det rullar vilka program som kommer komma idag. Jag slängde en blick på tvn och vad såg jag? Jo, att Kattbreven ska visas på tv idag. Den filmen har jag ju velat se i flera år nu eftersom jag & Becca alltid kollade på den när vi var små. Vi tog ju tag i våra liv och skulle se den här om dagen men det blev aldrig av. Och nu har ju den bruden dratt till Paris i några dagar så tyvärr Becca. Jag kommer här med se på den utan dig. Men jag är villig att se på den fler gånger ;D

Kommentarer
Postat av: Rebecca.

Oh dude... Va den go eller?;) haha...!! Du får fasen ta o kolla en gång, men då med lite mer inlevelse med cornflakeskakor till ;)

2008-02-17 @ 21:21:11
URL: http://bexan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0