Packa.

     Datum: 2008-02-13 Kl: 15:49:51
Kollat klart på Kattbreven nu. Den var väll kanske lite bättre förr om jag ska erkänna, men nu har jag sett den i alla fall. Så en sak att pricka av från min lista.

Nu måste jag snart börja packa. Jag ska nämligen till Göteborg imorgon med Paui. Vi ska bo hos hennes bror som jag inte känner men han ska jag nog snabbt kunna bli god vän med. För ni ska bara veta att alla i hennes familj är klockrena ! ;D

För övrigt så är jag kvar i soffan i pyjamas och morgonrock med datorn i knät där jag har varit sen jag steg upp idag. Jag har satt upp mitt hår så att det liknar en bakelse på mitt huvud. Har ni tur så kan det hända att det kommer in en bild på det sen.

Nu ska jag kolla om vi har något i kylen.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Då får jag säga Välkommen till Göteborg, lite såhär i förskott :D
Ha en bra dag! :)

2008-02-13 @ 16:14:19
URL: http://www.menjohanna.blogg.se/
Postat av: Daniela

Vad häftigt att jag hittade någon som bloggat om min film! :P Komiskt!

2008-02-22 @ 03:20:37
URL: http://danielas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0