Skämms på mig !

     Datum: 2008-02-03 Kl: 00:53:35
Jag vet att det har vatt dåligt med uppdatering här igen. Men jag har inte haft någon dator i närheten nu helgen.
Så jag drar en snabbis på vad ni missat.

I fredags så skulle jag åkt till M, men så tvärvägrade hela min familj helt plötsligt att köra mig. Så jag kände för att gå och skjuta dom. Men sen så kom M's bror som en räddare i nöden och hämtade mig. Så sen var allt frid och fröjd och dom fyra M:en hade en trevlig kväll ;D

Sen ikväll så har jag vatt hos J. Vi skulle ner till Sibylla och Arrax drog mig dit för han är söt. Sen kollade vi på sällskapsresan tills vi skulle hem. Jag var tvungen att cykla hem i dessa minusgrader alldeles ensam. Det var inte roligt och när jag skulle gå ut så mötte jag hela J's släkt. Dom sa att jag skulle cykla lugnt hem så att jag inte trillade. Det var snällt sagt och jag trillade inte heller.

Svar på era frågao:
Ja, jag svimmade på riktigt men jag var inte borta så länge. Jag var mest yr xD
Håret blev väl helt okej. Jag la i ljusa och mörka slingor men det syns inte så mycket, mest i luggen. Så får ha i det ännu längre nästa gång xD

Nu sitter jag här och är trött som ett marsvin och kom precis på att vi har glosförhör på måndag. Så nu vet jag vad jag måste göra imorgon. Jag funderar starkt på att kanske inte gå upp imorgon bara för det.
Godnatt !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0