Sommarjobb.

     Datum: 2008-02-05 Kl: 20:05:23
När jag kom hem hade mamma köpt en semla till mig. Det visste jag att hon skulle göra men jag blev ändå glad.
Så jag fixade till den och hällde upp ett glas med cola som vi faktiskt hade hemma och la mig i sängen.
Jag satte på "Harry Potter och fången från Azkaban" till det för S har inspererat mig och gjort så att jag kommit tillbaka till Harry Potter-världen eftersom hon läser den på engelskan. Sen så fort maten var slut här i mitt rum så somnade jag en sväng.

Nere vid maten sen så började min mamma tjata om sommarjobb. Jag hatar att prata om sommarjobb för jag orkar och vill egentligen inte ha något. Jag har aldrig jobbat i hela mitt liv förutom 2 dagar en gång och sen ett luffarjobb som jag och H hade en gång. Jag vill inte jobba men jag vill ha mer pengar.

Andra Avenyn nu !

Kommentarer
Postat av: Gert

Harry Potter utan mig, vad är nu detta? ;O

2008-02-05 @ 20:45:47
Postat av: Hanna

JAG SKA TJATA PÅ PAPPA:D
hade ju varit värsta lyxjobbet där ute.
Du och jag på motorbanan, det är där vi är födda och det är där vi ska dö ;)

2008-02-06 @ 19:52:15
URL: http://hannanielsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0