Söndag.

     Datum: 2008-02-03 Kl: 13:08:25
Godmorgon ungdomar !
Här sitter jag i min säng som vanligt och har inte kommit längre fast klockan är ett.
Jag sitter och sneglar på Let's Dance lite smått och myser över att jag fortfarande är kvar i sängen.
För jag vet själv vad som väntar när jag går upp. Plugg, plugg, plugg. Men jag ska inte klaga.
Det är väl runt sådär tredje gången jag pluggar sen jag började gymnasiet så det är lugnt.
Men efter att jag har haft min lilla studcirkel så sa ryktet att vi skulle upp till J.
Det blir nog bra, för jag vill se klart på filmen sen igår. Det var sällskapsresan där dom åker skidor.
Den är bara för skön ! (:

Nu väntar middag. Det blir fläskfilé och det är inte så gott. Jag hatar kött, men jag har inget val.
Nu knackar pappa på dörren med. Jag har absolut inget val.

Ha en fortsatt trevlig dag undomar ! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0