Soooova.

     Datum: 2008-02-27 Kl: 21:35:36
Nu ska jag in en sväng i duchen och sen ska jag sooova. Jag är trött som en sate även fast jag har tagit en powernap idag. Fast i och för sig, Hanna ringde och väkte mig som vanligt. Jag har sagt det till henne, att ring inte före klockan fyra på en onsdag men det verkar aldrig gå in i hennes hjärna som är gjord av kork-ek.

Jaha, debatt i skolan i morgon då. Jag förlitar mig helt på grabbsen i min grupp för jag är sämst på debatter. Sofia som nu säger att hon är bra ligger nedsövd på operationsbordet när denna debatt ska ske. Hon ska operera korsbandet och minisken i knät. Det tackar vi inte för, för gruppen dalar sakta men säkert ner och närmare ett litet sämre betyg.

Godnatt nu ! ♥

Kommentarer
Postat av: Gert

Det är ju samma operation jag gjorde när jag gick i 1:an på gymnasiet. Välkommen i klubben, Sofia! xD

2008-02-28 @ 12:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0