Tisdag

     Datum: 2008-02-26 Kl: 19:15:10
Idag gjorde vi verkligen inte någonting vettigt i min grupp i skolan kändes det som. Eller vi var nere hos rektorn några rundor som vanligt och snackade lite med vaktmästaren och mattanten om miljön osv. Resten av tiden satt vi och testade massa olika grejer som t.ex. om alla kunde rulla ihop tungan. Det kunde bara jag & Jacob. Sen kollade vi vilken tumme vi la överst när vi knäppte händerna för det är tydligen genetiskt. Likaså är det genetisk vilken arm man har överst när man lägger armarna i kors. Alla la både häger tummen och högerarmen överst utom Sofia som promt skulle ha vänsterarmen överst. Sen hittade vi lite andra fel och brister som kan vara bra att veta.
På rasten fick jag förresten äran att spela CS på killarnas datorer. Jag var riktigt bra för det var faktiskt inte första gången jag spelade pinsamt nog. Krigsspel är någon som ligger mig väl i smaken.

När jag kom hem idag så var Rose - Marie här och hälsade på. Hon är lätt den koolaste vuxna personen jag känner. Hon är över 40 bast men klär sig as grymt och är hur skön som helst. Hon kör motorcykel och är inte emot dyra kläder och är helt enkelt kanon bra. Hon är i vissa stunder rätt lik mig i hur hon beter sig. Så ja, vi är störda båda två ;D

Nu ska jag ner och äta för min mamma har gjort pannkakor till mig ! (:

Kommentarer
Postat av: Gert

Jag har vänster tumme och vänster arm överst :D

2008-02-26 @ 21:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0