Toppenmorgon.

     Datum: 2008-02-24 Kl: 12:01:35
Ja, idag är det faktiskt en toppenmorgon. För min pappa erbjöd mig 100 kr på mobilen om jag gjorde middagen idag. Det räcke med att jag gjorde makaroner och köttbullar med så det var ingen krävande måltid som skulle göras. Så nu är jag väldigt glad även fast det är söndag. Mina föräldrar har börjat komma in på rätt spår igen var det gäller mig och pengar och det gillar jag ;D

Nu ringde min pappa till mig förövrigt. Vi är väldigt lata här i familjen för han var nere och tog hemtelefonen och ringde till mig och min mobil här uppe. Han bad mig att göra mat till min lillebrors kompis nu med. Jag visste att det var något lurt med det här. Men men, som kompensation slängde jag snabbt in kommentaren att han måste skjussa mig till sporthallen direkt efter maten och det gick han med på. Braa pappa ! (:

Nu ska jag inte stiga upp ur min säng än.
Hej då ! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0