Träning.

     Datum: 2008-02-01 Kl: 17:54:35
Det smittas av sig att vara lite coco här i mitt hus. Min mamma läste någonstans igår att man blir 10 år yngre av att träna. Så helt plötsligt skulle hon till Gnistan och träna. Hallå, min mamma har aldrig tränat på sånt förut?
Vad är det som håller på att hända här i mitt hus? Jag går då inte säker här hemma längre.

För övrigt så undrar jag om det är någon av er som vet om tröttheten försvinner efter att man har svimmat?
För jag var trött igår, men så råkade jag svimma en liten stund och sen kunde jag nästan inte sova på hela natten?
Drog svimmningen in min sömn eller vadå? För nu är jag trött som något förlamat objekt.

Förresten så kommer A och säger att man har hjärt eller hjärnfel om man svimmar mycket?
Det var ju upplyftande att höra. Men med tanke på hur det går för henne och hälsan så ska jag inte klaga.
Jag är glad att jag slipper att ta med mig otrevligheter i en påse till folk.
Men du, det är nog inte så farligt som dom tror !
Om det är för att du är ensam så kan jag bo hos dig varje dag ;D

Kommentarer
Postat av: Amanda

Fråga 1. Svimmade du?!
Fråga 2. Vad tog hon med sig i en påse? xD

2008-02-01 @ 21:02:37
Postat av: M.

"sedan råkade jag svimma" haha du är för sööt mickan :D

2008-02-01 @ 22:20:41
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0