Världens bästa P.

     Datum: 2008-02-07 Kl: 20:29:04
Snart kommer P till mig. Hon ska sova hos mig för hon ska med mig till skolan imorgon.
Jag måste nämligen ha med henne som model så att jag kan göra folieslingor på henne.
Så vi hoppas för både min och hennes skull att det går bra (:

Efter att jag kom hem från skolan har jag verkligen inte gjort något vettigt.
Eftersom jag är inne i en Harry Potter-period så kollade jag på "Harry Potter och det vises sten".
Imorgon ska S ta med sig den fjärde och femte filmen. Sen har jag sett alla filmer som finns under denna veckan.

Jag fick förresten Crash-spelen till mitt playstation som jag hade bett om att få låna av A med.
Så nu har jag något att göra på lovet. Så tack så hemskt mycket för att jag får låna dom (:

image51

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du , jag & crash på lovet ;)

2008-02-07 @ 21:05:19
URL: http://hannanielsen.blogg.se
Postat av: Emmy

Lycka till med slingorna i morron.
Hoppas du får en bra kväll.

2008-02-07 @ 21:08:03
URL: http://kennelgnistra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0