Virusskit.

     Datum: 2008-02-21 Kl: 19:23:16
Tror ni inte att jag har gått och fått virus här på min dator ? Jag slår vad om att det är min lärares USB-minne som har smittat den för jag hade inte en tillstymmelse till virus innan hon satte in den i min dator. Men nu sitter jag här med virus och skit så det blir ett besök till datakillen på måndag i skolan för det ser inte bättre ut. Jag blir vansinnig !

Jag har fåttsvar på mitt mejl som jag skickade till en om sophantering. Det känns himla bra för jag känner mig stor nu när jag mejlar olika frågor till folk som jag inte känner ;D

Kommentarer
Postat av: Hang

Vi hade Peo och detta rör inte betygen tror jag inte för vi gjorde inget. Vi hade ba EGA HELA dan! ;D

2008-02-21 @ 22:22:18
URL: http://hang.blogg.se
Postat av: Ninna

Mejla till [email protected] om du behöver hjälp att bli av med virus.

2008-02-24 @ 20:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0