60 +ares gamla hudceller.

     Datum: 2008-01-16 Kl: 15:55:21
Jag fick en flashback i skolan idag. Jag kom att tänka på en väldigt äcklig sak som har funnits i vårt badhus ända sedan jag var liten. Denna äckliga sak är en spann med vatten och cirka 3 borstar i. Det är sådana borstar som man använder till att skrubba huden med. Så är det alltid en massa gamla tanter som tar en borste när dom duschar och skrubbar lite på sig och sätter sen tillbaks den i spannen. Kan ni tänka er hur äckligt det vattnet är? Hur mycket gamla hudflagor det måste ligga där i? Och det vattnet doppar alla tanter sina kära borstar i. Dom borstar tekniskt sett sina egna kroppar med andra 60 +ares gamla hudceller. Jag kan inte äns tänka på det. I det badhuset har mina gamla lärare tvingat mig simma och duscha. Fyy !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0