Avslappning.

     Datum: 2008-01-17 Kl: 12:14:06
Idag när jag satt vid busshålplatsen och skulle stoppa in mina hörlurar i öronen upptäckte jag något som fick mig att vilja ta livet av mig. Den ena gummisaken till min ena hörlure var borta ! Det förstörde verkligen min morgon. Jag fick åka min entimmesbussresa med bara en helt fungerande hörlure. Det var skit.

Men sen när skolan började så kom Emma med räddningen. Hon sa att vi fick välja på om vi ville börja med matten eller gå upp och ha avslappning. Mot avslappningen var det självklart för mig och det räddade min dag. Efter det funkade min mattehjärna extra bra med. Jag ska nog införa att vi har avslappning före alla mattelektioner.

Kommentarer
Postat av: Gert

Ni gör ju fasen inget annat än att ha avslappning på eran skola, det låter mer som ett dagis om du frågar mig. Sagofen, riddaren, vila, avslappning, nä Mickan väx upp, du har ju börjat gymnasiet!

2008-01-17 @ 18:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0