Bloggtorka.

     Datum: 2008-01-16 Kl: 10:13:01
Bara för att jag har bloggtorka nu så kom jag på en annan rolig sak från ingenstans.
Det var nämligen så här att när jag gick i åttan så satt alltid jag och min kompis Amanda och skrev en dokumentär på mattelektionerna. Jag hade en mattebok av modell större på den tiden och i den skrev jag ner allt av värde som hände under mattelektionerna. Oftast skrev jag ner något kul som hände eller något sjukt som någon sa. Amanda var min högra hand och hjälpte mig att bestämma om händelserna kvalade in till bloggen eller inte. Så anledningen till att jag kom på det här nu var för att jag hade bloggtorka som överskrift. För en gång hände det något dramatiskt på mattelektionen. Vi hade nämligen dokumentär torka. Den var till och med torrare än Sahara då. Kan ni förstå hur torrt det var då? 

Nu ska snart Sofia ringa till vårt kära bageri. Håll tummarna för oss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0