Elorgel.

     Datum: 2008-01-29 Kl: 18:34:48
Denna skapelse som ni kan se på bilden är en elorgel. En prima perfekt sådan i sina bästa år.
Vi pratade nämligen om sport nere vid matbordet nyss då min lillebror frågade mamma om hon gick på någon sport när hon var liten. Det gjorde hon inte. Istället klämmer hon ut sig att hon "gick på elorgel" när hon var liten? Vilken god människa i friskt tillstånd går på elorgel? Jag trodde jag skulle avlida. Visst viste jag att min mamma hade haft en elorgel när hon var liten, annars hade den inte stått i vårat tv-rum nu. Men inte att hon hade "gått på elorgel". Ja, herregud.

Tillbaka till det att elorgeln står i vårat tv-rum. Det är något jag stör mig på, som jag alltid har stört mig på och som jag alltid kommer störa mig på. Min mamma har inte insett att vi inte har plats för den där fast jag har varit en vänlig själ och berättat det för henne. Den står bara där och användas enbart när mina eller min lillebrors kompisar kommer och gör oljud med den. Den är stor och ful med och den gör absolut ingen nytta i vårat tv-rum. Men den står där den står och det verkar som om den kommer stå där ett bra tag till.

Så jag bjuder här med in er alla till att komma hem till mig och störa sig på en ful kluns till elorgel ihop med mig. Vilka är på ?

image36

Kommentarer
Postat av: Majken.

okej, men adda [email protected] så kan du skicka bilder på digsjälv eller annat som du vill ha med :)
har en liten kölistanu men du ligger 2a på den så addar du innan 9 ikväll borde allt vara klart idag :)
kram!

2008-01-29 @ 19:37:11
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se
Postat av: Gert

Ni kan ju inte ta bort den, den har ju för fasen stått där sen urminnestider! xD Hejja Marina och Elorglen! ;)

2008-01-29 @ 20:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0