Färgskalan.

     Datum: 2008-01-17 Kl: 22:20:16
Jag kom på en sak i matsalen idag. Jag funderade på om jag skulle fråga dom andra för det kunde vara en fråga om liv och död. Dom hade kunnat dumförklara mig totalt, men det gick faktiskt bra.
Jag frågade dom om dom kunde se veckodagarna och lektionerna i färg inne i hjärnan, och det kunde dom. Så vi började babbla på om att SO var gult och att engelska var blått. Sen undrade Maria hur vi såg veckodagarna, om vi möjligtvis inte så dom på ett sträck som hon gjorde. Men det var det dock ingen som gjorde. Tyvärr Maria, bättre lycka nästa gång.

Var på utbildningsmässan på Gärdet och checkade läget med. Jag lyckades skrapa ihop 3 godispåsar, en kaka och en tallrik med kladdkaka. Det var ju trevligt att man fick mat där ;D
Esteterna var duktiga som vanligt. Jocke var otroligt duktig på sitt teknistgöra och Hung var en bra guide. Amanda var otroligt stilig i sin lugg som är klippt av självaste mig med.

Nu ska jag strax sova. Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0