Fraktura ?

     Datum: 2008-01-15 Kl: 10:24:01
Jag sitter och funderar på mysteriet med mitt finger igen. Igår var jag stensäker på att jag hade fått en fraktura i den, men nu funderar jag på om den börjar växa bort. För det börjar trots allt kännas lite bättre i min blå bratwurst som till min stora glädje nu är lite mindre blå och lite mindre bratwurstig.

Jag är mycket nöjd med min prestation på frisörlektionen idag. Jag lyckades med nöd och näppe skapa mig en halvslapp men riktigt inbakad fiskbensfläta. Det ni, det är något jag har övat på länge utan framgång. Men idag såg jag tunnelns ljus i jakten på en fin och icke slapp fiskbensfläta.

Nu fick jag precis reda på av vår lärare att vi måste hitta ett ställa där vi kan göra studiebesök i minst 3 timmar. Jag & Sofia börjar självklart att tänka ut ett ställe som öppnar sent och stänger tidigt så att vi får ut minsta möjliga av det. Det låter idiotiskt och det är det kanske. Men jag har inte haft en sovmorgon sen vi började skolan så det lockar rätt så mycket ;D

Back to school.

Kommentarer
Postat av: hanna

JAG VILL SE BILD PÅ FINGRET!

2008-01-15 @ 20:16:46
URL: http://hannanielsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0