Frakturan gick upp i rök.

     Datum: 2008-01-15 Kl: 20:24:12
Jag, Lina & Sofia bestämde oss innan för att ta frakturan i egna händer och gå till skolsköterskan. Jag vet att det är det dummaste man kan göra men vi hade ändå inget att göra på lektionen. Linas fingerskada var inte allvarlig, utan hon behövde bara vila lite. Sen klev jag fram där som en man och visade upp mitt finger och det fick henne att rygga tillbaka. Det visade sig att jag hade en blodansamling i fingret. Så jag fick tvätta händerna och sen fick jag någon salva påsmetad. Sen så berättade hon för mig att jag måste passa mitt finger så att det inte blir värre. För då kan det täppas igen och dö. Jag känner mig stolt som har en äkta idrottsskada nu. Sen var det Sofias tur att be henne dra ut en speta ur hennes finger. Hon var skit nervös och ville inte titta. Sen när det var färdigt så gick hon in och tvättade händerna. Då ropade skolsköterska för att kolla så att hon inte höll på att svimma där inne, men Sofia svarade inte för hon hörde inte att hon ropade. Så då sprang skolsköterska dit och trodde att hon hade svimmat. Men ut från toan kommer Sofia med endast nytvättade händer och inte en enda känning av någon svimmning.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, när inte några känningar här inte xD

2008-01-15 @ 20:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0