Godmorgon.

     Datum: 2008-01-27 Kl: 14:23:38
Godmorgon allihopa ! Eller gormorgon och godmorgon, det är nog mer godmiddag. Och på tal om det så var middagen idag faktiskt ganska god. Det blev ris, kycklingfile och rosépepparsås.

Idag är det i alla fall en solig dag. Det är skönt, det är så jobbigt när det är mörkt hela tiden.
Synd bara att det är sol just idag för idag hinner jag inte vara ute så mycket.
Det är nämligen så att Joakim fyller år på torsdag och det ska firas med dunder och brak.
Så hela min dag går åt för att fixa inför det med lite hjälp av hans tjej. 

Vi vaknade för övrigt idag av att min lillebrors kompis kom in i mitt rum, tände lampan och rusade fram till oss och lossades att han rakade av håret på oss med sin mobil. Fy farao vad arg jag blev på honom. Sen blev jag arg bara för att han fortfarande tycker att den gamla signalen är rolig. Åååååh !

Nu ska jag återgå till projekt Joakim .

image32

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0