Guitar Hero.

     Datum: 2008-01-20 Kl: 11:38:25
Idag vet jag verkligen inte vad som häder. Det är ju söndag och det är detsamma som graven typ. Men jag funderar på att öva upp mina skills på Guitar Hero lite. När dagen är slut ska jag (om gud är på min sida idag) ha klarat ut hela medium nivån på guitar hero. Jag känner att det är det jag kommer ägna minn dag åt och kanske åt lite onyttigt ätande också.

Kvällen igår var i alla fall bra. En del var på en så kallad "fest" och andra var och käkade glass. En del gick runt i mitt kök på händerna och andra misshandlade mig -.-
Men jag fick ju faktiskt en kappsylöppnare från Animex som tack för att dom fick komma.

Men som sagt, Guitar Hero väntar. 

image25  image26

Kommentarer
Postat av: Anonym

en så kallad "fest"?

2008-01-20 @ 17:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0