Helgen.

     Datum: 2008-01-13 Kl: 14:36:06
Min helg har varit lika bra som alltid. Jag har:
  • Ätit tacos
  • Åkt moped till en tv-mast
  • Ätit glass
  • Nästan blivit doppad i en toalettstol
  • Ätit pizza
  • Kollat på Elin tha man
  • Jag & Sara har vatt ute och gått med Aida
  • Skrattat åt när Marcus sa att en häst är en havremoped
  • Druckit cola och hissat upp och ner en säng med Joakim
  • Förlorat 3 gånger i sträck på X-box mot Marcus
  • Skjutit raketer i en skog
  • Sovit med Stephanie
  • Träffat Paulina
  • Kollat på Andra Avenyn
  • Blivit störd på Stephanie och hennes sms
  • Bastat med kläderna på.
  • Blivit stylad till punkare av Jocke & Marcus
  • Blivit slagen sm vanligt
  • Blivit kallad horjävel
  • Sovit
Sen har jag nog inte gjort så mycket mer. Men helgen har varit rolig som alltid. Nu ska jag snart städa mitt rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0