Hitlerfrilla.

     Datum: 2008-01-23 Kl: 09:52:06
Idag hälsades hela klassen välkommen av Sofias "Hitlerfrilla." Hennes lugg hade nämligen ställt sig rakt ut och gjorde en nätt liten hitlerhälsning mot oss. Men Sofia försökte övervinna luggen och fängslade den i ett järngrepp under sitt diadem. Så nu är det vapenvila i klassrummet igen.

Jag vill också hemskt gärna berätta för er att i förra veckan när jag åkte till skolan så såg jag en människa byta gardiner i sitt fönster. Vem byter gardiner klockan 8 på morgonen? Det var i dom husen där jag länge har funderat på om det ligger ett dagis. Jag är nästan säker på att det ligger ett dagis i en av lägenheterna där. För varje gång jag åker förbi så hoppar det småbarn upp och ner som idioter och klänger på bokhyllorna och så är väggarna målade i grönt. Ingen vanlig människa har gräsgröna väggar, så det måste vara ett dagis där. För att stilla min undran så ska jag söka på hitta.se och se om det ligger ett dagis där eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0