Hjärndöd.

     Datum: 2008-01-28 Kl: 20:50:59
Så sant så sant Becca. Jag lever kalas bra i skolan.  Men det krävs att man står ut att gå upp 05.50 varje morgon och åker buss i 60 minuter för att komma dit varje dag. Sen är det 60 minuter buss hem innan man är hemma.
Men det är det för det mesta värt.

Jag tror inte att min hjärna tål träning. Den är helt störd. Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara den för den har tydligen valt att ha en sån här konstig känsla idag. Det gör ont i den, men nej. Det är inte huvudvärk för det har jag bara haft 2 gånger i mitt liv och detta ska inte bli min tredje gång. Men jag funderar på att öppna fönstret och hänga ut huvudet där i någon minut och sen ta ett äpple som smärtstillande. Som grädde på moset ska jag däcka klockan nio med ett andra avenyn avsnitt här i min kungliga säng.

Jag svettas som ett bananas ! Godnatt lovies ♥

image34
My royal bed. ♥

Kommentarer
Postat av: bessi

okej, det är ju dock inte alls kul, inte för oss morgontrötta varelser, :) haha

2008-01-29 @ 18:11:07
URL: http://bexan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0