JB har gett mig studiedag.

     Datum: 2008-01-31 Kl: 11:54:48
Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag?
Nej, det är ingen vanlig dag för jag har faktiskt studiedag!
Hurra, hurra, hurra !

Synd bara att det känns lite mobbat att ha studiedag idag.
Jag är typ den enda i hela Anderstorp som är ledig idag så det finns inte så mycket att göra.
Men jag får väll ligga kvar här i sängen ett tag till med mina två datorer och tvn och lata mig.
Jag ska nog hämta några cornflakeskakor med och sätta i mig.
Jag vet, jag kommer bli tjock. Men jag har ätit två äpplen den här veckan.
Så det så ! ;D


Kommentarer
Postat av: Majken.

ååh söt du är mickis! :)
härligt med pengar!
puss

2008-01-31 @ 13:03:55
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0